APMOKĖJIMAS

 Už baldus galite atsiskaityti:

  • Banko pavedimu.
  • Grynais atsiimdami prekes gamykloje ar parduotuvėje.
  • Grynais vairuotojui prekių atvežimo metu.  Dėmesio, prekių atvežimo metu turėkite tikslią užsakymo grynųjų sumą, nes vairuotojas/kurjeris gali neturėti grąžos.

 

GARANTIJOS

Gavus baldus pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas. Jei turite galimybę, atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu - tikėtina, kad taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus. Visa informacija apie garantinį aptarnavimą teikiama telefonu 8 683 19731 arba el. paštu info@mixas.lt


Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Visoms prekėms yra suteikiama 24 mėnesių garantija.

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • pirkėjas naudojo baldus ne pagal jų paskirtį;
  • surenkant gaminį pirkėjas nesilaikė surinkimo instrukcijos;
  • prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
  • baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).

Informacija apie internetinių ginčų sprendimus pagal str. 14 paragr. 1 ODR (Internetinių ginčų sprendimo reglamentas):

Europos Komisija duoda galimybę klientams išspręsti internetinius ginčus pagal str. 14 paragr. 1 ODR (Internetinių ginčų sprendimo reglamentas) ant vienos iš jų platformų. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) pasitarnauja kaip vieta, kurioje vartotojai gali bandyti pasiekti sprendimus, kylančius iš pirkimo internetu ir paslaugų teikimo sutarties, be teismo įsikišimo.